Iris Poldervaart

Nieuwe The Color campagne: Generation

17 december 2019

In onze salons komen vrouwen van uiteenlopende generaties, wij zijn er voor alle vrouwen van alle leeftijden. De kracht van The Color is dat voor elke persoonlijkheid van verschillende generaties onze Color Specialisten een tailormade haarkleur recept kunnen creëren.

Fotografe Peggy Kuiper portretteerde alle generaties van één familie; oma, moeder en haar dochters. Deze vrouwen staan representatief voor de generaties die momenteel gekleurd worden in al onze salons. Verschillende generaties met verschillende kenmerken. Eén ding verbindt ze; een persoonlijke haarkleur inspelend naar behoefte en haar wensen. In deze campagne ook een bijzondere knipoog naar de nieuwste generatie waar The Color ook klaar voor zal zijn, namelijk baby River in het familieportret.

“Elke vrouw heeft het recht om goed gekleurd te worden” volgens Jeffrey Janssen, founder van The Color.

Color Director Floor Mulder stelde de haarkleurrecepten samen en bedacht een eigen kleurtechniek in samenwerking met The Color Creative team. Dit is tevens ook de kracht van The Color, niet alleen het eigen maken van nieuwe technieken maar deze ook zelf bedenken. In de campagne gebruiken zij het nieuwste product van Matrix ‘The Color Blow Dry’ waarmee ons creative team een tijdelijke kleur creëert die blijft zitten tot uw volgende wasbeurt. Ideaal voor een event of om een haarkleur uit te proberen. Binnenkort is deze treatment ook beschikbaar in alle The Color salons.

The Color Campagne generations

Categorieën