Iris Poldervaart

La Mer onthult Crème de La Mer Blue Heart

13 juni 2016

La Mer en het oceaanleven, dat is natuurlijk een perfecte match. Al sinds de oprichting van het merk wordt La Mer steeds opnieuw geïnspireerd door de zee. Niet voor niets voegde oprichter Dr. Max Huber zeewier toe aan de legendarische Miracle Broth, het hart van alle La Mer producten. La Mer zet zich dan ook al meer dan 10 jaar in om de oceaan te beschermen, en in 2014 richtte het merk het La Mer Blue Heart programma op, een liefdadigheidsinitiatief dat als doel heeft de gezondheid van oceanen wereldwijd onder de aandacht te brengen en iedereen te laten inzien hoe belangrijk de wereldzeeën zijn, ook voor ons eigen voortbestaan.

Ook dit jaar blijft La Mer Blue Heart samenwerken met de National Geographic Society om zo oceaanonderzoek te steunen. Daarnaast vraagt La Mer iedereen zijn of haar persoonlijke band met de zee te delen met de tag #LaMerBlueHeart. Sandra Main, Global Brand President van het merk, legt uit: “De oceaan raakt ons allemaal op een of andere manier, en ieder van ons heeft wel een inspirerend verhaal om te delen met anderen. La Mer hoopt dat het delen van deze verhalen tot meer bewustzijn zal leiden, en dat de consument zal inzien hoe belangrijk een gezonde oceaanhabitat is.”

Speciaal voor Wereldoceanendag, elk jaar gehouden op 8 juni, onthult La Mer in juni 2016 een exclusieve limited edition verpakking voor de iconische Crème de la Mer (100 ml, €410), geïnspireerd op – hoe kan het ook anders – de zee. Op deze manier vraagt het merk aandacht voor het belang van schone, gezonde oceanen over de hele wereld – voor iedereen. En natuurlijk staat het blauwe potje ook niet verkeerd op je badkamerplankje.

Wat betekent de zee voor jou? Deel jouw verhaal op social media met de tag #LaMerBlueHeart.

Voor meer informatie: blueheart.cremedelamer.com

The Chair La Mer Blue Heart quote

Tekst: Anna van der Griend
Beeld via La Mer

 

Categorieën